Już dziś zgłoś swoje dziecko na harcerskie wakacje, zrób to krok po kroku:

 

Jeśli Państwa syn/córka nie należy do drużyny harcerskiej bądź gromady zuchowej naszego hufca, prosimy o wybranie jednostki czyli grupy, z którą będzie na obozie. Dobrym wyjściem będzie wybór drużyny działającej w szkole, do której uczęszcza Państwa dziecko lub w pobliżu miejsca zamieszkania.

 

Spis drużyn znajduje się w informatorze: HAL 2018 – informator

 

 

Po wybraniu jednostki prosimy o kontakt e-mailowy rodlo@zhp.pl bądź telefoniczny, bezpośrednio z drużynowym danej jednostki, w celu potwierdzenia wolnego miejsca.

Rezerwacją miejsca jest wpłata składki zadaniowej.

 

 

Do 31 marca 2018 należy wpłacić zaliczkę 150 PLN na konto:

 

 

BGŻ PNB PARIBAS 83 1600 1462 1839 6916 2000 0002

Z DOPISKIEM: składka zadaniowa na obóz 2018 oraz imię i nazwisko uczestnika obozu

 

Do 31 maja 2018 należy wpłacić pozostałą kwotę.

Istnieje możliwość wpłacania ratami pod warunkiem zachowania ww. terminów!

Przypominamy, że po 31 marca 2018 koszt wyjazdu wzrasta o 100 PLN.

 

Osoby korzystające z dofinansowań zakładów pracy czy MOPS jeśli termin wpłat dofinansowania jest późniejszy
niż 31 maja 2018, są zobowiązane dostarczyć do 20 maja 2018 decyzję o uzyskaniu dofinansowania.

 

 

Do 20 maja 2018 należy dostarczyć uzupełnioną kartę oraz warunki uczestnictwa.

 

 

Siedziba Hufca „Rodło” ZHP znajduje się na ul. Kopernika 45 (III piętro).
Godziny pracy biura podane są w zakładce Kontakt.

 

 

Gdy już wszystko zostanie opłacone i dostarczone, będziemy w stałym w kontakcie 🙂
W czerwcu podamy dokładne informacje co do miejsca zbiórki wyjazdu i powrotu, co należy
zabrać na obóz, a co lepiej zostawić w domu, listę telefonów do wychowawców itp.

 

 

Osoby, które potrzebują Faktury VAT, w celu jej wystawienia, muszą zgłosić się do biura Hufca Rodło w terminie
do 7 dni od dokonania wpłaty.